Reklamačný poriadok upravuje spôsob riešenia prípadnej reklamácie podanej klientom spoločnosti.
Klientom sa rozumie akákoľvek fyzická či právnická osoba, ktorej spoločnosť poskytuje svoje služby. Spoločnosť umožňuje svojmu klientovi, ktorý dospel k presvedčeniu, že služby poskytované spoločnosťou sú v rozpore s etickým kódexom či cenníkom spoločnosti, prípadne sú vykonávané neprofesionálne čím spoločnosť spôsobila alebo hrozí vznik finančnej či inej ujmy klienta podať reklamáciu spoločnosti.
Postup podania a riešenia reklamácie
1.
Spoločnosť a klient, uplatňujúci si nárok na reklamáciu spíšu reklamačný formulár (pre každý prípad reklamácie samostatne) na formulári spoločnosti. Klient obdrží 1 vyhotovenie tohto reklamačného protokolu. V prípade, že klient nie je schopný navštíviť kanceláriuspoločnosti osobne, môže emailom požiadať o zaslanie reklamačného formulára a spoločnosť mu tento zašle na ním uvedenú emailovú adresu. Vyplnený reklamačný formulár je možné zaslať späť spopočnosti na email: info@domnaslovensku.sk.
O prijatí reklamačného formulára spoločnosť upovedomí klienta bezodkladne emailom.
2.
Reklamácia bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ nedošlo medzi spoločnosťou a klientom k inej individuálnej dohode, v závislosti na charaktere reklamácie
3.
Spoločnosť si vyhradzuje právo po oboznámení sa s obsahom reklamácie a následom preskúmaní a zvážení všetkým individuálnych okolností konkrétnej reklamovanej služby uznať reklamáciu za oprávnenú alebo neoprávnenú.
4.
V prípade uznania reklamácie ako oprávnenej, podnikne spoločnosť všetky potrebné kroky, vedúce k náprave a teda k spokojnosti klienta. O spôsobe riešenia oprávnenej reklamácie bude klient písomne vyrozumený a to formou emailu, prípadne doporučeným listom na adresu, ktorú uviedol ako korešpondenčnú.
5.
V prípade uznania reklamácie ako neoprávnenej, informuje o tomto závere spoločnosť neodkladne klienta.
6.
Spoločnosť bude viesť záznamy o prípadných reklamáciách a použije ich ako pomocný materiál pri vyhodnocovaní svojej činnosti, pri príjímaní nových doplňujúcich opatrení a pravidiel svojej činnosti a poskytovania služieb klientom s úmyslom predchádzať vzniku prípadných ďalších reklamácií.
7.
Spoločnosť aj v rámci vybavovania reklamácií bude postupovať v zmysle zákona 18/2018 Z.z. v platnom znení na ochranu poskytnutých osobných údajov klienta..
8.
Tento reklamačný poriadok môže byť zmenený iba spoločnosťou ROCA, s.r.o.